Monday 27 August 2012

SELAMAT HARI RAYA

Hari ni 27.8.2012.. Ntah raya yang keberapa, tapi aku tetap ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA ye sume. Lambat beberapa hari, tapi, masih dalam bulan syawal, asenye xterlambat untuk aku ucapkan kan?? 

Well, raya tahun ni xwape best. Entahla kenapa... hahaha..
Papepun, hari raya yng ntah keberapa ni, aku telah selamat menduduku peperiksaan final paper yang pertama. Walaupun ak xbace buku, xstudy, aku jawab dengan penuh yakin. Yakin yang jawapan aku tu byk salah.. hahaha.. pape la.. yang penting exam da lepas...ad lagi 1 paper... sabar menanti.. hahaha

So, di kesempatan ini, 
aku memohon 1000 kemaafan kepada para pembaca yang membaca blog aku ni andai ada terguris perasaan, terasa hati ke.. 
Yang baik itu daripada Allah SWT, yang buruk itu daripada diriku sendiri

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.. :)

until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment