Wednesday 2 January 2013

NEW YEAR 2013


Ermm.. memang agak lambat sikit nk ckp HAPPY NEW YEAR 2013.
tapi, ada aku peduli? Baru 3.1.13 je pun.. Ewh, lawa gak nombor ni.. 3113. hehehee

So, tahun ni akan masuk la umo aku dari 22 ke 23. Eww.,.. da makin tua. Adehh.. xcaye la plak yang aku ni dah semakin hari semakin tua, sebab aku rase kan, aku ni baru 17. Hahahaha.... xde la, tipu je tu. Umo 17 tu, umo xmatang, xde komitmen sangat. Bila da masuk 20an ni, ada la rasa beberapa tangunggjawab len. Mungkin sebab aku semakin dewasa, fikir pun bukan fikir sal esok lusa, tapi, fikir pasal masa depan, kerja, duit, rumah.. Arrgghhh.. stresss!!

Ermm.. patutla si Peter Pan tu xmo jd dewasa pun. Banyak tangunggjawab upenye..


tengok.. Peter Pan ni sonok je ngan dunia fantasi dia tu.. ada fairy bagai.. huhuhu.. ikot ko la Peter Pan, asal hidup bahagia.. hahahah

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment