Wednesday 4 April 2012

CUTI MID SEM BAKAL BERMULA

Sambil menunggu Mall World loading, hati aku ingin sekali meng'update' Momo ini. Maaf, Momo kerana telah lama meninggalkanmu. Aku terlalu sibuk dengan pelbagai perkara, discussion meletihkan aku. Jadi, aku tidak sempat untuk menulis sekarang.

Sedar tak sedar, sekarang sudah pun sampai minggu ke 7 sesi pengajian pada semester ini. Begitu cepat masa berlalu. Dan, dalam masa beberapa jam dari sekarang, aku akan cuti pertengahan semester. Memang tak sabar untuk aku pulang ke rumah.




Namun begitu, peperiksaan pertengahan semester sedang menungguku selepas cuti ini. Tiba- tiba terasa satu beban yang amat berat di bahuku. Aduhh.. Otakku terasa kosong. Doaku, semoga segalanya berjalan dengan lancar. Amin..

So, untill next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment