Sunday 1 April 2012

LETIH MINDA, LETIH OTAK

Baru- baru ini, aku merasakan betapa banyaknya kerja aku. Tugasan undang- undang perniagaan belum lagi berjalan. Sebenarnya bukan tak berjalan langsung, tapi anggaplah dalam 2% baru siap.. Ada lagi 99.8%. Sabar itu separuh daripada iman.. Aku akan usahakan sebaik mungkin. Amin..

Ditambah lagi dengan aku perlu mencari 150 buah nama syarikat multinational yang agak popular di seluruh dunia. Sekali dengan Parent- country dan indusrinya. Parent- country adalah negara asal syartikat berkenaan (untuk pengetahuan mereka yang tidak tahu)

Aku juga perlu memahami maksud pengurusan Geocentric. Aduh.. Susah nak faham.

Selepas mencar dalam internet apa itu geocentric, akhirnya dapat juga aku memahaminya sedikit. Buat masa sekarang, aku faham asasnya. Bila masuk kelas, mungkin akan lebih faham. Insyallah!!

Disebabkan itu, otak aku dah serabut, letih dan macam- macam lagi.

So, untill next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment