Monday 30 April 2012

BANGKOK.. the best experience!!

Well, sudah lama aku tidak menuli di sini kan, Momo.? Kerja terlalu banyak dalam beberapa minggu bulan April.. letih.. Sebab tu aku tidak menyempat menulis di sini.

Dan bila masuk sahaja bulan 5, tiba- tiba tajuk Bangkok pulak kuar kat sini kan..

Sebenarnya, pada 25-30/4, aku dan budak kelas aku telah pergi ke Bangkok bersama 2 prang lecturer. Trip ke Bangkok merupakan 1 tugasan kelas. So, dalam beberapa minggu  hari tu busy menguruskan persiapan ke Bangkok.

Best sangat dapat ke Bangkok. Rasa xmau balik. Belum puas lagi menjelajah bandar Bangkok. Tuhan je tahu betapa aku sedih untuk balik ke Kuala Lumpur. Kalau boleh, aku nak je stay kat Bangkok. Aku suka sangat dengan Bangkok. Tiba- tiba terasa macam sudah fall in love dengan Bangkok.


Maaf Malaysia.. Aku bukan tak patriotik.. aku sayang Malaysia, makanan Malaysia memang the best, but still, live in Bangkok are more challenger.. aku lebih suka Bangkok, walau nak makan pun susah dan mahal. Walau apa pun, aku still a Malaysian, and I FELL IN LOVE WITH BANGKOK!!!

Ni ada sikit gambar masa kat sana::










so, untill next time,
may be peace upon you..
tq..


No comments:

Post a Comment