Wednesday 17 April 2013

Di sebalik THE CROODS

Korang tengok cite The Croods x? Law xtgk, ak syorkan korang p tengok.... rugi taw xtgk...

Cite die best gile!!! 

Well, orang sibuk ngan PRU 13 kan, aku sibuk ngan The Croods... bukan aku xmo masuk campur pasal PRU, cuma, aku malas nk tulis pasal politik dalam blog aku ni... huhu..

Ok, berbalik pada The Croods, di sebalik cite ni, banyak pesanan dan nasihat yang disampaikan, aku memang salute ngan cite ni. Jadi bapa ni bukan mudah, nak jaga family, bagi makan minum, so, jadilah over protective. Tapi, kadang- kadang, perubahan tu perlu untuk kebaikan, sampai bila kita nak berada di takuk lama? Risiko itu perlu, pengorbanan juga perlu. Dan, kekadang juga, bukan kekuatan fizikal je yang perlu untuk kita terus maju ke depan, tapi juga kekuatan mental juga perlu. Kebijaksanaan, kesabaran.. sume tu perlu.. Dalam hidup ni, kita banyak pilihan... dan kite perlu wat pilihan... 

So, perubahan itu perlu supaya we will keep moving forward... ^^
so, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment