Monday 1 April 2013

KAMI PEREMPUAN

Kawan aku ni ada tunjuk satu mesej kat aku, dari ex die..

" Awak, bad news, ada orang nak masuk minang saya"

Mesej ni daripada seorang wanita kepada bekas teman lelakinya. Pada pendapat korang, apa tujuan pompuan ni bagi mesej mcm ni kat lelaki?

Pada pendapat aku kan, pompuan ni still ada hati ngan laki ni. Means, dia harap laki tu balik kat dia semula atau cakap, 

"awak, jgn terima pinangan tu. Boleh tunggu saya x? Saya memang xde duit sekarang, tapi, saya akan usaha untuk dapat duit dan masuk minang awak"

Aku rasa, ini salah satu cara untuk pompuan tunjuk bahawa kita ni still ada hati lagi dengan laki tu atau ex kita. Seriously... sebab, bagi aku kan, napa kita nak bgtaw benda mcm tu kat ex kita if kita xade hati ngan dia. Tak de motif kan?

Boys, u should realize this. Jika ada ex korang mesej benda gitu.. means die ada hati ngan korang, melainkan, dia cakap, dengan gembiranya, dia nak kahwin.. Urmm.. sometimes, kami pompuan ada intonansi taw.... so, based pada tone suara kami, korang leh tahu kami ni masih syg ke x ngan korang.. so, pandai2 la kenal ati pompuan.. kami ni jenis malu nk ckap, so, korang kene la paham.. huhuhu..


So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment