Friday 19 April 2013

PEREMPUAN


Aku xtaw sape yang buat quotes ni.. tapi sedikit sebanyak, aku bersetuju dengan quote ni... Bila baca, it resemble me a lot.. 

Aku mmg suka cakap, ade je cite yang aku nak ceritakan, mulut aku memang xboleh senyap, kawan- kawan pun malas nak melayan aku. Aku pun, opkos la suka gelak, well, awet muda kot.. hihihi..

Tapi, bila ada poblem, aku akan jadi macam tu la, diam, xbanyak cakap, aku akan luahkan bila aku ase perlu je, dengan orang yang paling aku percayai, opkos la kawan- kawan aku.. hurmm.. depends pada poblem la, law aku ase sesuai aku cite kt mama aku, aku cite, law x, aku cite kat member. 

And, yang paling obvious, aku suka menangis sorang- sorang. Aku xsuka menangis depan orang lain, depan orang, aku salu buat- buat strong, tabah.. tapi, bila tempat xde orang, which is yang tinggal aku, dinding and bantal peluk aku je.. aku akan nangis... Aku nangis, sampai mata aku bengkak.. then, aku tertido dengan sendiri... ZZZzzzZZZ...

Macam tu la pangai aku.. So, kadang- kadang, kawan aku fikir, aku ni xde masalah ke? Relax je, salu gelak, nampak happy.. tapi, hakikatnya, bukan camtu.. Aku ade poblem, dan aku pendam je.. wat pe nk tunjuk poblem kita kat orang, nak simpati? Memang xlah... Aku akan senyap je selagi termampu.. Well, may be, best friends aku je kot yang akan tahu poblem aku... Urmm.. that what friends are for... ^^

Ok, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment