Sunday 4 March 2018

I WISH, YOU ARE THE ONE

Assalamualaikum,

Malam ni nak meluah perasaan sikit. 

I am interested in this one guy who I met at PTM. He is nice and incredibly clever. He is Pegawai Sains gred 41. He is Kelantanese, same to me. He is small, which is think not very suitable with me yang gemuk ni. He is soft spoken, full with informations which is really makes me interested in him. 

Kami dalam satu kumpulan. So, if anything yang i xfaham regarding sains, i tnya dia. Dia boleh explain bagi i faham. So, i suka tanya dia. 

Tapi, aku xberani nak jalan2 dengan dia, sbb takut nt dia pikir lain kan.Tapi, jauh di sudut hati, aku mmg nk kenal dia dgn lebih lagi. He is such an interesting guy to know. 

Sepanjang 8 hari berkursus, my eyes always looking for him. I pernah moody the whole day when I found out he was sick and warded at hospital because of some illness. Sebab I xboleh tgk dia. And, ptg tu, he showed up, my mood come back to normal.

Yang hari balik dari kursus tu pun, aku boleh moody 1 hari. For the same reason. _BODO_

So, I wish you are the one for me. 

Tapi, mungkin dia xrasa macam apa yang aku rasa kot sbb dia tanya pasal this one girl. He want to ask her out.. T_T

So, aku pun cam redha je la Mungkin bukan dia utk aku. But I really wish, my jodoh is him. 

So, aku sakit hati sorang-sorang. Tak tahu nk ckp kat sapa. & I still sakit hari even now. 

Nampak x kenapa aku xnak ade perasaan camtu. Because it hurt..

Ok, tu je la wat masa sekarang. 

No comments:

Post a Comment