Monday 19 March 2018

KEEP IT AS A GOOD MEMORY

Assalamualaikum

Hari ini nak meluah perasaan jugak.

Sebelum ni, aku ada post pasal aku berkenan dengan this one guy kan?

Hurm.. opkos la nothing happened between aku dan dia, but, dia tiba-tiba ada bengkel kat MOSTI hari ni, Isnin (19.03.2018). Dia ada wasap aku on 17.03.2018, gtaw yang dia akan p MOSTI dan ajak jumpa. I punya excited... tuhan je tahu.

So, hari ini pada 19.03.2018, kami jumpa.. dan kuar makan, borak-borak. Aku happy sangat boleh borak ngan dia. I don't know why, tapi aku suka sangat dengar dia cakap. Dia bukan cakap kosong, dia bercakap ada isi, & aku respek sangat benda tu.

So, aku nak keep kejadian hari ni sebagai satu memori dalam hidup aku.
Let say, aku bukan dengan dia, at least I know I pernah suka dekat someone yang macam dia.
Tapi. of course la aku nak dia sebagai jodoh aku.

Ok, tu je la ri ni.

I really wish he is the one for me.

Ya Allah, dengarilah rintihan hati ini. Semoga dia adalah untuk aku. Amin.

No comments:

Post a Comment