Tuesday 24 July 2012

NOW, ITS RAMADHAN..

Hello, hi, assalamualaikum...
Hari ni, masuklah 4 Ramadhan.. Wow.. lamanye aku xupdate blog, sejak dari belum mula Ramdhan lagi..
So, Walaupun sedikit terlambat, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN.. bulan yang penuh keberkatan, sekali setahun je.. Semoga aku dipanjangkan usia untuk berjumpa Ramadhan pada tahun hadapan.. Aminn..

Owh ya.. Mungkin sudah rezeki aku, berkat bulan Ramadhan, doa aku yang xputus- putus, Allah telah memberi ujian buat aku, aku xdapat masuk final Maybank Go Ahead Challenge, well, it is quite bitter for me, tapi, Allah itu Maha Adil. Allah beri aku peluang untuk jadi salah seorang peserta exchange student.. Well, ke mana? Xkonfem lagi sebab, aku apply 3 buah universiti. Pilihan pertama, Mahidol Uni kat Thai, kedua, Manila, Philipines, dan yang ke3, Vietnam. Hopefully, aku dpt pilihan pertama. Amin.. Apa- apa pun, syukur alhamdulillah.. Semoga segalanya akan dipermudahkan..

Oh ya, sempena bulan Ramadhan ni kan.. Marilah kita semua sama-sama meningkatkan amalan kita sehari- hari... (pesanan untuk semua dan diri sendiri)

Semoga Ramadhan kita diberkati, amalan kita diterima, dan hidup kita sentiasa diredhai Allah SWT..

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment