Wednesday 11 July 2012

NO IDEA

Sudah lama aku tidak meng'update' blog aku ni. Mesti blog aku ni rindu sesangat dengan aku ni kan?? hehe..
Hope u hv hati dan perasaan.. at least ada la jugak yang rindukan aku ni dari xde langsung. BTW, let just forget about it.

Sebenarnya, aku xtaw nak tulis apa. No idea at all.. tapi, ati aku ni nak sangat update blog.. * BORING *
So far, kelas aku berjalan lancar. Buku pun dah beli, cuma tinggal nak study je. Then, makan pun ok la.. dari xleh makan langsung kan. Oh ya!! Ramadhan is coming soon kan?? Can't wait for Ramadhan.. Sebab masa ni la kita nak buat ibadat banyak- banyak.. Semuanya pahala kita digandakan.. dan, of course musuh kita, SYAITAN akan dikunci.. Yuhuu.. yeay!! Semoga kita dapat beribadat dengan sebaiknya.. dan ramadhan kita sentiasa dirahmati.. Aminn...

Nak petik kata- kata someone la..

" IT OKAY IF YOU ARE SINGLE, ALLAH LOOKING AT YOU NOW AND SAYS: I AM SAVING THIS GIRL FOR SOMEONE SPECIAL.. "

Suddenly, i feel very proud of myself. To mama and abah, Sorry.. your daughter ni memang xbuka ati die untuk siapa- siapa, so may be you will be grandparents very late la..

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment