Thursday 14 March 2013

NOT YET READY


Hurmm.. seriously, bila umo dah 23 ni, aku ase jodoh aku lambat lak nk datang. Sebab, aku xcari la kot.
Orang kata, jodoh pun kene usaha cari gak, bukan tunggu jodoh datang. Ya, aku admit la.. tp, aku macam malas nk pikir sal ni.. ase terbeban dalam ati aku ni. 

Then, aku berborak dengan sorang member baru ni. Dia cakap, kekadang Allah tu xakan temukan dengan jodoh kita selagi kita xsedia. Means, law kita masih xmatang, nk wat keputusan pun xpandai, financial kureng,.. So, Allah simpan dulu. Nanti, bila kita dah sedia, masa tu, datanglah. Tapi, usaha tetap kena ade la ye..

Dan, bila fikir apa yang dia cakap tu, aku admit la. Aku pun sebenarnya belom bersedia. Soal jodoh ni, aku letak paling last. Yang penting, aku dpt degree, kerja, wat master, bagi duit kat mama, beli handbag bagai kt mama.. then, baru kawen. Tu perancangan aku. So, law ikot perancagan yang kurang cerdik tu, agak2, bila aku akan kawen, umo 30? 40? 50? Xtaw la aku. Haih... 

BTW, xkisah la.. bukan aku peduli pun.. memang kekadang ati ni sunyi.. nk juga diisi.. tapi, xpe la.. bukan aku mati pun xde lelaki dalam ati aku ni.. hahahahha

k, until next time
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment