Monday 25 March 2013

WRONG!!

Urmm... soalan aku, adakah salah jika kita mempunyai satu perasaan istimewa buat someone? Well, kalo kita dah tersuka dengan orang tu, so, apa kita nk buat? Aduhh.. pening kepala nak fikir kan? Wondering if dia pun punya perasaan yang sama dengan kita..

Bagi aku, punya perasaan terhadap someone, langsung xsalah.. sebab ia merupakan satu benda yang normal. Well, sapa yang boleh nak halang perasaan tu jika ia hadir secara tiba- tiba? Kita langsung xsedia. Tapi, punya perasaan pada orang yang xsepatutnya kita berperasaan,.. hurmm.. IT IS TOTALLY WRONG!!!


Contohnya, tetiba kita suka kat pak cik kita yang baya bapak kita, atau kita syok kat jiran sebelah rumah yang seusia dengan nenek kita.. Xke bunyi pelik kalo punya perasaan terhadap golongan itu. Tapi, kalo dah jodoh, nak wat camne.. Well, let us not talk about jodoh.. Kalo boleh, elak- elakkan la benda tu sebelum melarat.. Pesanan ini juga ditujukan khas kepada diri sendiri ye... Pandai- pandai fikir la ye, Qeela!!! ELAKKAN... ELAKKAN... tapi, camne nak elak??? hahahha.. think yourself la!!!

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment