Tuesday 12 February 2013

MULA PRAKTIKAL

Esok aku sudah mula praktikal di Shah Alam. Petang tadi, aku p round area tempat kerja aku sekali lagi. Esok kena bangun awal pagi sebab nt xde parking plak. Aku ni bukan pandai parking pun. Hahaha.. 

Bila ditanya pasal perasaan kan... rasanya aku belum bersedia untuk praktikal lagi. Lagipun, tesis aku belum siap lagi. Aduii... Nak praktikal pun susah, xsenang hati utk praktikal. Selain daripada itu, saya juga (ceh ayat karangan bahasa Melayu) rasa berdebar untuk menjalani praktikal. Nak jumpa En. Khuzairie... hehehe.. Agak2, hensem x en. Khuzairie? Arggh.. pedulikan semua tu. Aku nak pergi menimba ilmu, menimba pengalaman, bukannya nk p mengorat. BTW, aku ni bukan cun sangat sampai ada yang nak mengorat, so, xpayah la berangan dan xpayah sibuk- sibuk nak bimbang sama ada, ada orang nak mengorat aku ke x. Hehehe... 

Segan, malu pun ada sebenarnya nak p praktikal. Aku doa semoga dipermudahkan segala urusan la. Takot gila.. mungkin sebab tak biasa kot. Aku yang buat pilihan ni, so, aku kena terima. Hidup kita ni banyak pilihan, so, kita yang buat dan kita yang perlu bertanggungjawab atas pilihan tersebut. 

Semoga Allah SWT sentiasa menjaga aku. 

So, until next time,
TQ, 
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment