Wednesday 12 December 2012

12.12.12

Sebenarnya kan, disebabkan ketakberapa betul aku ni kan, aku ase nak tanya la ngan sume orang, ADA APA NGAN 12.12.12? Kat FB kemain ramai yang update status ni.. Well, aku dengan bijaknya tahu la bahawa tarikh ni ada 1 dan 2 sahaja di mana nombor ni agak lawa la.. Tapi kan, lau kite tulis, 12.12.2012, lawa ag x? Apa pendapat korang?

Xkisah la apa pun, bagi aku, tarikh ni nothing special, sebab tarikh yang paling special bagi aku adalah 21.11.2012.. hehehe... 

So, di kesempatan ini, aku nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada sesiapa yang kawin pada tarikh ni, HAPPY BESDAY kepada yang telah lahir pada tarikh ni, SELAMAT SAMBUT BABY BARU kepada yang baru dapat baby pada tarikh ni. Semoga baby tu membesar menjadi insan yang baik. Amin..

Pastu, aku xtaw la nk ucap apa lagi. Maybe nak ucap TAHNIAH PADA DIRI SENDIRI SEBAB MASIH DIBERI PELUANG HIDUP DI MUKA BUMI NI kot.. hehehe.. Alhamdulillah..

Oh ya, sempena tarikh ni kan, aku nak tanya la sikit kepada sesiapa yang terbaca blog aku yang xberapa nak femes ni, korang dah kawen ke belom? Aku kan, stress gila tgk ramai member yang dah kawen ngan tunang.. Tetiba rasa aku ni da tua, rasanya baru tahun lepas aku SPM.. hahahaha...

Ok la, 
so, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment