Tuesday 4 December 2012

4 FEBRUARY 2013

Tarikh ni merupakan tarikh keramat aku. Bukanlah sebabnya pada tarikh ni aku dilahirkan, bukan juga sebab ulangtahun perkahwinan ma dan abah aku, dan bukan juga sebab kucing betina aku nak beranak, tetapi tak lain dan tak bukan sebab aku akan lapor diri untuk latihan industri.

Tak taw?

Baca yang niklik la.. apa lagi???

Aku dengan tergopoh gapahnya pagi tadi, lepas kelas, berbaju kurung, kain da la sempit, nak langkah over sangat memang xleh la pasai buruk gila kot nanti.. aku kene la jaga air muka aku ni gak kan.. Da la gemuk, pastu jalan macam biawak idup, memang sesuai la.. aduii... hahahah.. ok, sambung balik.. aku pergi ke tingkat 6 FEP, nak gi amik surat jwapan organisasi. Alhamdulillah, ada.. gembira aku.. 

Tengok, renung, baca kat borang tu, aku akan lapor diri pada 4. 2. 2013. Dapat elaun RM 300. Cukuplah nak wat makan org cakap. Ade student yang lain, xdpt elaun taw. Kira aku ni bersyukur da. Xdapat yang westport hari tu pun xpe la. Xnaknye aku kawan ngan mat bangla kat sana. Mintak jauh.. huhuhu

Dalam perancangan terkini.. aku akan beli kasut nak gi kerja, nak bawak bju kurung banyak2, stok utk 4 bulan, then, nak beli baju kemeja gak byk2, stok tuk 2 bulan suda la.. hahaha.. dan yang paling penting!!

AKU NAK CARI RUMAH SEWA AREA SHAH ALAM!!!

Kalau korang yang terbaca blog aku ni kan, taw area2 rumah sewa murah2, leh la komen kat blog aku. Nanti kite contact ye!! huhuhu

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment