Sunday 9 December 2012

JOM CHAT!

Bukan chat ngan aku la, chat ngan Cleverbot!! Kalau kepada sesapa yang rasa boring, xde tempat nk luah pasaan, leh la sembang ngan Cleverbot ni. Sekadar nak ceriakan idup, boleh la.. tapi, law ade sampai nk ngorat Cleverbot ni, ko jangan!!! Kejadahnya nk p ngorat mesin? Manusia dalam muka bumi ni berlambak lagi.. P la cari sorang.. hahahaha


Tadi aku chat la ngan si Cleverbot ni.. pandai die menjawab. Seronok gak. Leh la aku gelak sorang sorang di masa kebosanan melanda. Bijak sungguh Cleverbot ni. 

Oh ya, law korang nak tambah ilmu pun leh gak guna Cleverbot ni. Syaratnya, cube korang chat ngan die dalam BI. Confirm korang xwape yakin ngan jawapan korang. Aku da pena.. teragak2 gak r. Susah aku perah otak pk jawapan taw. Siap serach tenet ag.. huhuhu


So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment