Sunday 2 December 2012

FRIENDSHIP

Aku sekarang sedang menghitung hari untuk meninggalkan UKM. Banyak memori pahit manis semasa berada di UKM ni. Sayangnya untuk aku meninggalkan Friendship di UKM ni. Aku terfikir, adakah aku akan bertemu kawan- kawan lagi selepas tamat belajar? Sedih hati ini mengenangkannya. Bila da abes belajar, bermakna, semua mengikut haluan masing- masing. Dah keje, dah berkeluarga.. so, bila agaknya nk buat reunion?

Doa aku, semoga saat2 gembira tidak akan dilupakan begitu sahaja. Sayangnya dengan ikatan persahabatan yangt terjalin ini. Semoga kami akan selalu contact satu sama lain nanti ye. ^^


Ni masa p Singapore, tahun 3, sem 1.. nk msuk negara FAR FAR AWAY, SHREK.. huhu


Ni pun masa kat Singapore, USS


Ni masa kat Bangkok... huhu... 


Ni kat Bangkok gak, di Mahidol University..


Masa ngah letak gambar Singapore td, baru pasan, Lee xde.. so, letak la gamabr Singapore kat sini lagi 1, Lee pun da ade.. Lee tu yang pakai spek, baju itam putih... 


Ni masa aktiviti dalam kelas IHRM, play role.. mmg best sgt... pi main je, xblajar.. huhuhu


Alololo.. comeynye anak dara pingitan ni.. semua belum berpunya.. sape nak?? angkat tangan!!!


Ni masa event IHRM Day.. Sume kene pakai costume.. aku pun sama.. huhuhu


Cunnye aku!! Awww... hahahaha


Ewh.. nape En. Radzuan mata kuyu tu??
BTW, En. Radzuan adalah lecturer paling sporting.. nak p jalan, ajak die.. hehehe


Ni masa persiapan IHRM Day... aku pakai baju angry bird!! xmalu betol!! huhuhu


Well.. bergambar beramai2..huhuhu


Ni masa boring2.. p posing kat belakang kolej.. huhu


Ni aku ngan my ex- rumet, Ayu Sweet bucuk... Love you, Ayu!! muaaahh.. oppss.. lupe, Ayu da berpunya.. nt jeles lak Pok Kih


Puyoo.... control nampak sume!!!


Time dinner 1st year... ^^


Posing je lebih!!! Ewh.. gemuk gile aku masa ni!!


Ni dinner 2nd year..


wOW.. SUME lawa dan cun.. n handsome.. pewwiitt!!


Ni masa event kolej lu.. aku memerangkap Timbalan Pengarah Dekorasi.. tu yan over tu.. hehee
Lawa x, dekorasi yang belakang tu? Sume plan kitorang.. cewahh!!



Ni bergambar ngan Irma Hasmie.. sebelum die pakai tudung.. hehe.. die lembut je.. n cun..


Basikal free.. pkai letrik.. pe ag... nek je la.. nk beli xmampu!!


HAi awk2 sume!!


So.. itu antara kenangan aku dan kekawan aku di UKM.. Semoga semuanya kekal dalam ingatan..

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment