Saturday 15 December 2012

MINGGU AKHIR

Mulai hari esok (Isnin, 17.12.2012), masuklah minggu akhir sesi pembelajaran aku di UKM. Maknanya, semua esaimen nak kene anta da. Dan yang paling aku tabik la kan menjadi student ni, sume esaimen akan disiapkan pada minggu- minggu terakhir ni. Law ada 10 esaimen, semua 10 esaimen buleh siap. Yang paling dasyatnya, masa tu la idea mencurah- curah keluar. Law lecturer nak 10 pages je, dah jadi 20 pages pasal byk sgt nak tulis. hahahaha

keje jadi lbh cepat dan bersemnagat!!!


Pelik kan? tapi itulah kenyataan. Law minggu- minggu awal, xdenye kuar idea mencurah- curah xputus cam air tu. Contohnya, aku!! hahahaha.. Semalam aku siapkan esaimen aku dengan jayanya. Sebelum ni, haram nak buat. Xde idea la katakan. Tapi, semalam, tetibanya ada idea. Pasal ak nak anta esaimen tu pada pagi esok.. kuakuakua.. 


mcm ni la otak aku masa ujung- ujung sem.. tetibe ada mentol yang menyala kan.. maklum la.. mentol tu la bantu aku mendapat idea. Sebelum ni, mentol tu terpadam je.. ne ada menyala gini.. huhuhu..

So, tunggu pe ag.. jom pulun esaimen!!!

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~



No comments:

Post a Comment