Tuesday 11 December 2012

DIE DA POTONG RAMBUT!!

Buka FB tadi kan, pastu usha la satu mamat ni. Aku salu gak r chat ngan dia. Pastu, aku stalk dia nye wall jap, pastu, dengan tekejutnya aku, asal la aku tengok die len macam je.. upenye da POTONG RAMBUT... puyoo... cam xcaye aku... wahahaha... BTW, tahniah!!!

Aku gembira tengok rambut dia da pendek. Law x, sakit mata aku ni dok tengok rambut dia yang panjang. Dah la, kepala tu da macam nak botak. Tak sesuai langsung la ngan muka dia. Nak je aku tegur lu kan, tapi, siapa la aku ni.. sekadar kawan yang dikenali dalam FB... huhuhu..

Well, nak kata dia hensem?? Urmm.. I don't think so. Tapi, law takat nak cuci mata tu OK kot.. huhuhu... Biasa la dia kan.. hehehe
Tapi, seriously, aku suka tengok dia yang berambut pendek ni, xde la serabut sgt nampak. Lebih kemas. Bagusla.. 

Nak tengok gambar x?? hahaha

Xde la.. aku xgila lagi nak letak gambar orang kat blog ni.. melainkan orang tu penting dalam idup aku.. hahahaha..

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment