Wednesday 5 December 2012

DAPAT GAK OFFER LAIN

Berkaitan internship ni, aku sebenarnya dapat gak offer lain, offer untuk interview. Tapi, entahlah, aku dalam dilema. 1 kat Kedah, so konfem aku xpi la, 1 lgi kat PJ. Yang kat PJ tu la aku xsure nk pi ke x. Asyik kene tukar tarikh je. Sebab aku xde masa nk pi sane, aku salu ade aktiviti kat fakulti. Aktiviti tu kirenya aktiviti yag xdapat aku elakkan. 


ni email dari company kt PJ tu..


ni email dr company kat Kedah tu..

Aku pun naik bengong gak aku ase... Yang kt PJ tu, aku ase nak p, try my luck.. tp, mcm banyak lak halangannya.. adehh... 

Sekarang, aku akan cuba tukar tarikh lagi la.. nak tgk mcm mane. Sebab, aku percaya, company kat PJ tu boleh bagi aku experience yang lebih baik.

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment