Tuesday 15 May 2012

IHRM Day Around The Corner

Apa itu IHRM Day??
~ IHRM Day is stand for International Human Resource Management Day ~

IHRM Day merupakan satu assignment untuk budak- budak kelas aku pada semester ini. Tugasnya, kami perlu menjayakan satu event dekat fakulti aku.. Haih!! Tension aku.. banyak kerja..

Aku dilantik menjadi pengarah cenderamata. Dok pikir pasal hamper lagi, sijil lagi.. NAk balut hamper lagi, hadiah VIP.. and so on.. HUH!! tension..

yang menambahkan aku punya tension lagi adalah, assignment- assignment lain lagi yang belom siap.. Banyak sungguh kerja aku. Selagi IHRM Day ni xlepas, memang aku xbuat kerja lain la...

owh, lupa pulak nak beritahu, IHRM Day tu akan diadakan pad 17 Mei 2012. Memang xlama lagi la event tu. Takut pulak aku memikirkannya.. Berjaya ke x aku punya event ni?? Haiya..!! Markah aku tu... kalau xmenjadi, habis la... Ya Allah, bantulah hambamu ini...  Aminn.... :)

Semoga Semuanya Berjalan Lancar...
Aminn...

So, untill next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment