Tuesday 22 May 2012

INTERNATIONAL BUSINESS (IB)

Hari ini, aku mahu memperkenalkan geng IB. IB ni majoring aku kat UKM ni.. Sapa cakap ambik IB susah?? Orang je yang anggap macam tu.. but it is not that hard.. tak la susah macam belajar medic, engineering, biologi  dan lain- lain. Belajar LAW pun susah.. seriously i told you... susah sangat... gggrrrrrr.... susah... orang yang belajar law ni otak da macam komputer kot.. sume pun kena hafal..

Ok la.. IB ni of course la International Business.. aku belajar Cross culture management, global management, international human resource manangement, international marketing dan sebagainya. Ia bukan susah, cuma skop yang aku belajar ni lebih kepada antarabangsa, aku belajar untuk melihat perniagaan pada peringkat antarabangsa bukan pada peringkat domestik. Itu je la yang membezakan IB dengan yang lain.. hehehe.. Aku suka IB ni..











Inilah dia geng IB aku..
:)

so, untill next time,
TQ
~ May be peace upon you ~

1 comment: