Wednesday 30 May 2012

~ NO TITLE ~

No title???? HAhaha.. pelik kan?? Tapi, entri kali ini sememangnya bertajuk ' NO TITLE '. Kenapa?? Sebab memang xade ape pun yang aku nak share sekarang melainkan, esok, pada 31 Mei 2012, merupakan kelas aku yang terakhir untuk semester ini.

Sedar xsedar, aku semester 2 ni sudah mahu habis dan aku akan memasuki semester 1 tahun 3 pula... Pantasnya masa berlalu, tanpa sedar aku semakin menghampiri dunia pekerjaan. Macam mimpi ngeri pulak.. ye la.. orang kata dunia universiti ni merupakan a great moment ever. Dan i have to admit it. Sayangnya nak tinggal dunia ni.

Dunia pekerjaan akan memberi satu komitmen baru buat diri aku. Well, siapa tahu apa komitmen tersebut? No one. Yang pasti, tanggungjawab aku semakin banyak dan aku akan jadi semakin sibuk, dan nasib baik aku, aku sememangnya suka kehidupan yang sibuk kerana aku sebenarnya workholic. Hehehe...

Exam pun xlame lagi. Minggu depan study week, yang konfem2x aku xbalik kerana beberapa sebab. Apa pun sebab tu, memang bukan datang dari aku. Kalau ikot hati, aku memang mahu balik. Rindunya satay kat kelantan... Nyum nyum... Rindu ngan adik2x dan family..

So, itu je la buat hari ini...
Untill next time,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment