Tuesday 12 June 2012

EXAM FEVER

Esok, 13 Jun 2012.. bermulalah first exam aku. Dan akan berakhir pada 28 Jun 2012. Aku xsabar nak habiskan exam ni... sebab aku tension baca buku sebab nak skor markah tinggi. Aku letihh nak hadap buku- buku tu semua. Tapi, inilah realiti seorang pelajar, belajar dan exam. Then, dapat result. Kalau result gempak, xpe, kalo xgempak cane tu?? hahaha.

Apa- apa pun, good luck tuk diri aku sendiri dan rakan- rakan yang sudah pun menduduki peperiksaan dan bakal menduduki peperiksaan akhir.

Sebenarnya, ni, aku baru balik library ni. Dok baca buku kat library.. Orang kata ambik mood study la kan.. hahaha... Semoga segalanya dipermudahkan.. aminn.. :)

3 comments:

  1. ha dah naik sikit pun burung nie. yeayy~ haha. btw, gudluck untuk exam esok dan seterusnya (=

    ReplyDelete
    Replies
    1. burung tu xgerak mana pun.. hahaha...
      goog luck jugak.. :)

      Delete
  2. oh tidak aku terlalu obses dengan burung ngan penguin nie. Y_Y

    ReplyDelete