Monday 11 June 2012

JANGAN SALAH TAFSIR HUBUNGAN KAMI

Well, aku xtaw la sama ada ada orang akan salah tafsir hubungan aku dengan sorang mamat ni. Ya.. we are quite close sekarang. I admit it. Tapi, xterbit pun perasaan yang pelik2 ni kat dia. Aku dengan dia memang sekadar kawan.

Sebenarnya, aku anggap dia macam abang aku even umo kami sebaya. So, aku memang xkisah la rapat dengan dia. Sekarang aku tolong dia, nanti orang pun akan tolong aku. Memang la aku ngaku, mamat ni banyak la kerenahnya.. tapi, still, he is a good friend. Dan, sememangnya, aku dengan dia sekadar berkawan.

Tak terfikir dan tak pernah terlintas langsung dalam otak, naluri aku ni aku akan suka kat dia. Ya, memang aku suka, suka berkawan la.. xlebih pun. Sekarang aku xnak fikir pun pasal sume tu, yang penting dapat degree dan kerja, then, balas jasa parents aku. Then, sambung master lagi, and so on..

Tapi, xtaw la sampai bila aku dengan mamat tu akan kawan close camni kan.. sebab bila tiba masa dia sudah ada pilihan hati dan berkahwin, aku tak boleh nak close dengan dia macam sekarang sebab nanti wife dia jeles, laki aku pun jeles. Hahahaha... Apa- apa pun, i am proud to be your friend.. :)

Hah!! Once again ditekankan.. aku CUMA BERKAWAN DENGAN MAMAT ITU  dan TAK AKAN ADA APA- APA HUBUNGAN ISTIMEWA pun antara kami. DAN AKU PUN TAK AKAN JATUH HATI LA NGAN DIA SEBAB AKU ANGGAP DIA MACAM SEORANG ABANG SAHAJA. Abang yang aku hormati. Itu sahaja.. :)

so, untill next time,
TQ,
~ May bepeace upon you ~

No comments:

Post a Comment