Thursday 7 June 2012

SABAR..

Entri aku pada kali ini adalah berkenaan sabar. Kenapa sabar?? Cuba teka??
Aku ni kira memang penyabar la sebab boleh je tahan dengan perangai seorang kawan aku ni yang aku panggil pak cik (bukan nama sebenar).

Kitorang bercadang nak masuk satu competition yang memerlukan kami merakam video kami sendiri. Dia janji nak rakam video sejak sebelum minggu study week lagi dengan aku. Aku dok angkut kamera aki pi mai pi mai.. letih taw.. Tapi, tiap kali tu la dia busy.. Aku pun xtaw la busy apa.. Kerja dia memang busy memanjang.. Letih aku tengok.. Kerja nak merakam video ditangguh sehinggalah minggu study week ni iaitu termasuklah hari ini, 7 Jun 2012.

Hari ni, aku dengan semangat berkobar- kobar nak rakam video tu kan.. tapi, hurmm... sabar je la.. sekali lagi ditangguh dan tarikh akhir tutup penyertaan adalah pada 10 Jun 2012. Cuba tengok, berapa hari lagi yang ada untuk buat video tu.. Seminggu pun xsampai.. Kesabaran aku sekali lagi diuji dengan pak cik ni.

Esok aku berjanji lagi dengan pak cik untuk buat video. Tak tahu la jadi ke x video tu. Letih sebenarnya melayan kerenah pak cik sorang ni.. ~ SABAR JE AKU ~

So, untill next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

4 comments:

  1. hahahahaha~ semangat kena ada weh. (=
    *burung dengan penguin nie agak menyemak.hewhew*

    ReplyDelete
  2. Aku memang selalu " BERSEMANGAT SANGAT" bila masuk bab pak cik sorang tu..... ~ GGRRRRR.. mimpi ngeri... ~
    * WHAT?? MENYEMAK??? NAK KENA SEPAK NI!! HAHAHAHA *

    ReplyDelete