Tuesday 12 June 2012

HARAP TUAN FAHAM..

Tuan tulang rusuk, saya belajar dekat UKM sekarang, berada dalam tahun 2 dan akan masuk tahun 3 pada semester depan. Untuk pengetahuan tuan, sekarang ni saya baik dengan seorang kawan lelaki, dan mungkin akan terus berhubung pada masa hadapan.. Insyallah.. Saya suka berkawan dengan dia.. Nanti, saya da jumpa dengan tuan, saya akan kenalkan dia dengan tuan.. :)

So, saya harap tuan faham la.. Saya xmaw ada salah faham nanti.. (eleh.. berangan je aku ni.. jupe pun belom lagi.. uweekk..) hahaha.. Lagipun, sebenarnya saya pun xtaw adakah saya akan masih berkawan dengan dia lagi atau x pada masa hadapan.. tapi, of course la saya harap saya akan masih berkawan dengan dia... Lagipun, ada kebaikan berkawan dengan dia ni.. Dia senang minta tolong, bercita- cita tinggi.. dan mungkin bakal usahawan pada masa depan... Nanti, leh la saya buat bisnes jugak dengan dia kan.. kan saya ni budak bisnes.. ewh... tuan, saya lupa lak.. saya nak jadi pegawai PTD... hahaha :)

Saya juga ingin nyatakan bahawa saya sekadar berkawan sahaja dengan dia. Memang xakan jadi lebih la dengan dia.. sebab, orang yang ada kesabaran tahap maksima sahaja boleh tahan dengan perangai dia. Saya sekarang ni pun dok bersabar.. da nak sampai tahap da.. sikit lagi die buat hal, memang saya xambik peduli la pasal dia.. hahaha :)

So, tuan tulang rusuk... apa- apa pun, I LOVE YOU la.. hahaha... :)

So, untill next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~


4 comments:

  1. ni PA tuan tulang rusuk. nak bgtau pegi study sana. haha. btw, gudluck in finding ur tulang rusuk. ask post psl org yg sme je. cuba lah post pasal aku ke. hahaha.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal ko?? ok2.. nanti aku cite..
      tapi, ko jangan marah lak kalo aku buat cite uduh2 pasal ko.. hahahaha.. :)

      Delete
  2. i need to know about others perception about me.? (=

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.... nati ak observe ko... nanti ak tulis erk!!
      hahaha :)

      Delete