Friday 15 June 2012

WHAT A BAD LUCK TODAY!

Well, hari ini, aku macam telah dijangkiti satu virus bahaya, nasib buruk.. Tension gila aku.. Memang la xde teruk sangat, tapi semua yang aku plan hari ni macam xjadi je..

Mula dengan buat video.. aku kononnya nak buat video pasal exam.. gunala windows movie maker..
Aku syok- syok buat kan.. da nak convert jadi video da.. tiba- tiba, leh plak benda tu hang... ~ ggrrrrr ~
Aku da macam begang gila da.. then, memang app tu xjalan.. aku terpaksa force shut down aku punya lappy.. then, aku buka balik benda alah tu.. semua da lari da.. lagu yang aku masukkan, gambar2 semua tu.. Ya Allah.. sakit ati gila aku.. meaning, aku kena buat lagi sekali la... then buat lagi, hang lagi, then buat lagi, hang lagi.. So, aku da begang + sakit kepala + sakit ati, so, aku terus tutup lappy aku... Video aku tu pun tinggal la sejarah...

Kemudian, aku pinjam helmet dila, nak kuar dengan rosni.. helmet dila pulak jatuh dan rosak.. Ya Allah.. memang sakit ati la, tambah cuak lagi kan, pasal tu helmet orang. Bawa pi kedai pun, kedai cakap da xboleh nak buat apa. So, sabar je la.. Terpaksa la bgi helmet aku kat dila sebagai ganti.. Sabar je la..

Kat kedai makan pulak.. Aku pergi Bangi, nak makan. Then, sampai- sampai, semua tutup.. 1 kedai je buka.. tu pun lauk da nak abes. Da la nasi sikit.. xkenyang aku!!

Apa la nasib aku.. Allah memang menguji aku hari ini..

Semoga aku tabah dengan ujian yang mendatang..
aminn..

So, untill next time,
TQ,
~ May bepeace upon you ~

No comments:

Post a Comment