Wednesday 13 June 2012

SECOND EXAM.. FINISH

Hah!! Aku sambung lagi cerita exam tadi.. Aku sebenarnya baru sahaja menamatkan exam kedua aku, subjek pendidikan dan masyarakat (Pilihan bebas). Pilihan bebas ni kiranya bukan subjek majoring aku dan ia sudah tentu sama sekali bukan dalam bidang aku. Hehehe... sebab tu la dia digelar pilihan bebas..

Alhamdulillah.. semuanya berjalan dengan lancar. Aku rasa senang hati jawab soalan tadi. Memang ada juga la soalan yang aku agak keliru dan yang aku xtaw jawapannya, tapi, kesimpulan yang dapat aku buat adalah, agak agak boleh buat juga exam tadi. Nasib baik aku study jugak malam tadi subjek ni.. Almaklumlah, hari ni aku exam 2 papers.. Pagi tadi majoring aku, ni PB lak.. Esok, exam masih setia menunggu...

Hahahha.. kalo korang nak kekasih setia, couple la dengan exam sebab dia xberubah hati dan akan sentiasa menunggu kita.. Tapi, nak jumpa die ni 1 semester sekali la.. hahaha...

So, untill next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment