Saturday 9 June 2012

VIDEOS

Beberapa entri aku untuk this few weeks adalah berkenaan video kan..?? So, akhirnya, video- video itu telah berjaya disiapkan dan didaftarkan untuk competition tu. Dan, aku rasa teramatlah lega apabila those videos tu da pun siap. Satu hari satu malam kemarin (8.6.2012), aku dop berkepit ngan pak cik tu gara- gara nak buat video.. Actually xsampai pun 24 jam.. cuma nak diringkaskan, jadila satu hari satu malam.. Memang aku ni teramatlah sabar kan ngan pak cik tu.. letih la.. So, semua da settle, just sekarang nak tunggu pihak competition tu email sama ada tersenarai dalam short list atau x.. Rasanya, aku dah macam xde harapan da.. Papepun, aku memang berani kan?? Bukan semua orang nak masuk benda alah tu.. leceh.. ank buat video, resume, kena upload video lagi and bla bla bla..

Ini video yang kitorang berjaya siapkan..

Kat bawah ni, video pak cik bolok tu.. ~ HAHAHAHAHA.. NGUMPAT PAK CIK KAT SINI ~
kihkihkih.. sorry pak cik!!


sambil aku tunggu video pak cik di upload, aku pun nak cakap sikit la sal pak cik ni... Die ni, ya Allah.. busy memanjang, aku xtaw la die busy apa.. da la cakap kalut- kalut kan.. hahaha.. pastu semua benda die xingat.. asyik nak kena remind je.. apa yang ada dalam otak die aku pun xtaw, apa yang die ingat lagi la aku xtaw. Hehehe.. Kadang- kadang rasa macam aku ni kawan ngan budak kecik ada.. pasal pangai die ni same mcm sepupu aku yang kecik tu.... ~ HAHAHAHA, LETIH SANGAT NAK JAGA ~ Bukan letih jaga dia, letih dop melayan kerenah dia tu.. PAK CIK... PAK CIK... lets change la pak cik ye..!!! Nati ada anak bini, dop buat pangai cam ni lagi, sat lagi kena tinggal ngan bini, baru taw!!

Kat bawah ni pulak, video aku... punya la lawa kan aku pakai nak buat video pada suatu hari yang senja..
Kat atas da lawa, tgk2, pakai selipar jamban ngan jeans.. nasib baik xnampak sangat.. hahahaha.. Sebenarnya, aku xharap aku akan dapat sebab aku cuma nak test market je.. tengok ok x communication aku.. hehehe.. but, aku memang lebih baik dari dulu da.. dulu lagi teruk dari yang ni.. :)



So, itu je la buat masa sekarang ni..
Untill next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~


No comments:

Post a Comment