Tuesday 26 June 2012

HILANG BEBAN

Well, hari ni, aku borak panjang ngan deela.. Dah lama xborak.. so, terbuka la pasal 1 rahsia hati yang sudah lama dipendam. Deela, memang kenal aku.. xcakap pun dah taw.. hehehe..

So, tiba- tiba hati rasa ringan sangat lepas bercakap ngan dia.. sebab semua rahsia hati aku ni, diluahkan kepada dia.. So, skang semua bebanan yang aku tanggung sorang- sorang ni dah xde sebab da diluahkan kat Deela. Deela gelak je bila aku cerita.. hehehe.. :)

Banyak la cerita yang dikongsi.. maklumla.. da lama xborak kan... Sorang kat UKM, sorang kat UPNM, so, bila la nak borak. Aku busy, dia busy.. Sao, hari ni, kepala rasa ringan sikit.. tu yang aku leh cakap lama- lama ngan dia tu.. :)

hehehe.. apa- apa pun, Deela memang kawan aku..

So, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment