Tuesday 5 June 2012

SAPE PUNYA TUAN TULANG RUSUK AKU NI???

Helloo.. tuan tulang rusuk!! Ni nak tulis kat sini sikit la kan.. sebagai satu pengetahuan umum buat tuan tulang rusuk. Nama saya Aqeela. Sebenarnya, saya ni dah letih da pegang tulang rusuk tuan, so, bila tuan nak ambil ni?? ~ Hahahaha... just joking.. !!~

Sebenarnya, saya nak cakap.. Even saya xtaw la sape tuan tulang rusuk, tapi, still saya nak tulis kat sini sikit, sebagai satu pesanan.

Andainya tuan berjumpa dengan saya satu hari nanti, saya harap:


  1. Tuan dapat terima saya seadanya.. sebab saya ni cuma manusia dan xsempurna, da la saya sudahpun dapat kecacatan kekal di bahu saya. Saya ni ciptaan Allah dan saya hanya sempurna sebagai citaanNya. So, walau betapa buruknya saya, saya harap tuan dapat terima saya ye.. :)
  2. Tuan dapat jadi imam saya dan bimbing saya ke arah kebaikan, yakni mengikut landasan agama Islam. Tuan, saya ni termasuk golongan yang jahil agama, banyak lagi yang perlu saya belajar. Solat saya pun mungkin xsempurna, puasa saya, mengaji Al- Quran saya.. So, harap tuan dapat bimbing saya ye, tuan.. :)
  3. Tuan sabar dengan kerenah saya. Saya ni perempuan, so, memang banyak kerenah ya amat la. Saya suka barang- barang brand.. tapi, walau apa pun yang saya dapat, saya bersyukur sangat, tambah- tambah kalu tuan sendiri yang bagi kat saya, memang saya akan simpan buat seumur hidup saya... :)
  4. Tuan tahu bahawa saya sangat sukankan gelang dan jam tangan. Hehehe... 
  5. Tuan selalu ingat bahawa saya ini amanah Allah buat tuan, so, janganlah tuan mengasari saya jika tidak sepatutnya berbuat demikian. Jika saya salah, tuan tegurlah dengan lemah lembut, saya pasti hormat tuan dan saya pasti tidak melawan cakap tuan. Jika tuan mahu saya berubah, berilah saya waktu sebab saya akan berubah beransur- ansur. Tuan tolong doakan saya sekali ye.. :)
  6. Tuan selalu doa kesejahteraan kita dunia dan akhirat.. :)
  7. Tuan suka pergi jalan- jalan makan angin kat overseas, sebab saya memang suka jalan- jalan.. Saya ni nak jd pegawai PTD, so, tuan pun kenalah suka jalan- jalan mcam saya.. hehehe.. Sebab kerja saya sbg PTD akan selalu busy ke overseas.. :)
  8. Tuan tahu bahawa saya ni tidak pandai masak. Hehehe.. tapi, saya ada keinginan untuk belajar. So, tuan kenala sabar sikit ye.. Saya pasti akan belajar memasak demi tuan..  I LOVE YOU LA, tuan..:)
  9. Tuan jangan menipu saya sebab saya paling benci orang yang menipu. Walau buruk mana pun tuan, saya yakin saya akan terima tuan seadanya, jadi xpayah la tuan tipu saya, berpura- pura.. Saya akan cuba memahami tuan.. :)
  10. Yang penting, tuan selalu ingat Allah SWT dan jadilah seorang yang beriman dan berjaya serta menjadi salah seorang idola saya supaya timbul perasaan malu dan hormat dalam diri saya buat tuan. Hehehehe.. :)

So, tuan tulang rusuk, inilah antara pesanan- pesanan saya buat tuan. Ambil perhatian ok??? hehehe..

Untill next time,
TQ,
~ MAy be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment