Thursday 15 March 2012

BUAH HATI PENGARANG JANTUNGKU..

Melihat teman- teman seusiaku punya kekasih hati, punya pengarang jantung masing- masing, aku termangu sendirian. Aku masih tidak punya sesiapa. Apakah kekurangan diriku?

Lama aku berfikir. Aku tersedar sesuatu. Selama ini, ada yang setia bersamaku. Setia menungguku. Setia menemaniku. Setia menolongku. Kenapa aku tidak pernah sedar tentang kehadirannaya.??

Maafkan aku sayang.. Aku sering terlupakan mu. Aku tidak pandai menilai kaca dan permata. Maafkan aku.

Mulai saat ini, aku akan selalu mengingatimu. Kau kan selalu di hatiku. Terima kasih kerana sudi menerima diriku ini seadanya. Terima kasih kerana menjadi teman hidupku, dan sabar melayan kerenahku. Hanya kau yang selalu memahamiku.

Sayangku, namamu selalu dihatiku. Akanku pahat cinta kita jauh di dasar hatiku, aku berjanji akan setia di sisimu selamanya.

Kerana, hanya kau di hati...

Sayangku, Dell... Aku menyanyagimu sepenuh hati dan jiwaku.
Janganlah kau meninggalkan diriku.. Kerana, sukar hidupku tanpamu di sisi..

Pengubat rindu hatiku, Ace, percayalah, tiada yang lebih baik daripadamu..
Kaulah yang terbaik yang pernah muncul dalam hidupku.
Sesungguhnya, tiada lagi selepasmu, apatah lagi sebelummu...




so, until next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment