Wednesday 21 March 2012

PENANGAN ADAM dan HAWA

Balik kelas, aku terus membuka muka bukuku. Tiba- tiba mataku ini terpandang satu gambar yang sungguh menawan kalbu. Kacak sungguh!!

Aku terus tergoda. Sebelum ini pun sudah sedia tergoda, tapi, kali ini tergoda kuasa dua. Uniform itu betul- betul sesuai dengannya. Andainya aku dikurniakan lelaki sebegitu... Alahai, cemburu butalah aku.



KACAKNYA!!!.. Itulah kata hatiku.. 

Aaron Aziz dalam uniform juruterbang betul- betul menyentuh kalbuku. Adduuhhh!! Apa lagi yang aku mahu katakan? Aku clueless..

Ini untuk drama Adam dan Hawa, adaptasi daripada novel Adam dan Hawa. 

Aaron Aziz, sebagai Adam Mukhriz. Sesuainya... Alahai... kus semangat... 

I LOVE AARON AZIZ,
I LOVE ADAM MUKHRIZ..
I LOVE ADAM DAN HAWA..

AAARRRHHHGG!! PENANGAN ADAM DAN HAWA!!!

So, untill next time,
TQ,
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment