Saturday 3 March 2012

Menyesal atau tidak? Itu bukan satu Persoalan..

Dear, Momo.. I miss u.. Dah lama saya xupdate Momo kan? So sorry.. ~ MUKE GEDIK ~

Sebenarnya kan Momo, saya nak luah perasaan saya ni.. Hurmm.. Orang kata, kalau kita tak ada pakwe zaman sekarang ni, memang pelik, jual mahal la, perasan ramai laki nak kat dia la, bajet cun la, dan macam- macam lagi.. So, Momo, salah ke kalau memang ada perempuan yang berusia lebih kurang 22 tahun ni tak ada pakwe, or teman lelaki? Salah ke Momo?


Momo, saya bukan jual mahal or bajet cun.. Cuma hati saya belum terbuka untuk sesiapa lagi. Saya xnak hati saya menjadi labuhan sebarangan lelaki..

 Hati saya cuma milik MY HUSBAND TO BE je.. 
Hati saya milik TUAN TULANG RUSUK KIRI TU je..

 Siapa? Hurm.. saya xtaw.. Semoga hati saya dilindungi daripada jatuh cinta dengan lelaki yang bukan akan menjadi suami saya.
SEMOGA CINTA SAYA YANG UTAMA HANYALAH KEPADA YANG MAHA ESA..

Saya bersyukur sebab Allah masih belum temukan saya dengan si dia. Sesungguhnya Allah SWT lebih mengetahuinya.

Ketahuilah Momo,

Saya tak pernah menyesal jika tidak bercinta sekarang,
Saya tidak pernah menyesal tidak mengenali si dia sekarang,
dan,
Saya akan menyesal jika saya tidak mempersiapkan diri saya sebaik mungkin semasa saya bergelar isteri kepada si dia.


Momo, saya cuma mahu mempersiapkan diri saya sebaik mungkin untuk si dia, dan bila tiba masanya, saya akan bertemu dengan si dia. Semoga si dia juga sedang mempersiapkan dirinya sebaik mungkin untuk saya.
so, until next time..
TQ
~ May be peace upon you ~

No comments:

Post a Comment